4 תשובות
כן זה בריא לגוף, תמשיכי ככה אך תיזהרי ותקשיבי להנחיות של פיקוד העורף אם גרה באזור הטווח.
שואל השאלה:
בכללי זה יותר טוב?
אנונימי
תלוי איפה, בגלל המצב לא כדאי לעשות פעילויות לא נחוצות במקומות שבהן יש סכנה לירי תקוף (הרבה פעמים, כמו באשקלון, אשדוד, באר טוביה, עוטף עזה, מרכז)
נראה לי שכל עוד יש לך נעליים שתומכות ברגלייך ואת יודעת מה לאכול לפניי ואחרי אז אין בעיה.