8 תשובות
בשבע בבוקר וקמתי בארבע
6 בבוקר ו7 וחצי בערב משהו כזה.
בשתיים עשרה וקמתי בשש
חח אין לי בלבול של שעות
חח אין לי בלבול של שעות
1 בלילה קמתי 7
הלכתי לישון אתמול בשתיים: (
שתיים וקמתי בארבע 😭
הלכתי לישון אתמול ב12 בצהריים וקמתי רק בסביבות 9 בערב בבהלה בגלל האזעקה..
ועד עכשיו אני לא ישנה כי אני לא עייפה.
ועד עכשיו אני לא ישנה כי אני לא עייפה.
הלכתי לישון בשלוש בלילה וקמתי בעשר בבוקר ואני עד עכשיו ער..:p
באותו הנושא: