11 תשובות
אני אישית לא אוהבת פופ אבל השירים שלה טובים, יש לה קול יפה מאוד והקליפים שלה מדהימים
אעשה נזקה ויפה מאוד זמרת מוכשרת
היא לא משהו..
שלמות יתר
אנונימי
היא מדהימה פשוט ❤️
אני אוהבת את השירים שלה:)
מושלמת
אני אוהבת אותה, יש לה שירים יפים (:
שהיא זמרת לא רעה, אבל השירים החדשים שלה לא משהו.
היא יפה, והיא שרה מדהים (: