28 תשובות
אז אל תשמעי (?) כמו שאני לא מבינה מה אנשים שומעים בצרחות של הרוק או בבכי של האימו ובגלל זה אני לא שומעת את זה
שואל השאלה:
אם את אומרת שרוק זה צרחות זה אומר שאף פעם לא הקשבת לרוק.
אנונימית
מה שתיארת אני חושבת בדיוק על מזרחית
כל אחד והטעם שלו אפשר לומר
בהחלט יש כאלה מהרשימה שאמרת פה שיש להן שירים עם צרחות וחסרי טעם, אבל יש ויש.
חח חח חח חח חח חח חח חח איך ידעתי שאת מהאלה שחושבים שרוק זו מוזיקה אלוהית ובגלל זה אמרתי. לא שמעתי ואני גם לא רוצה
גם אני שואלת את עצמי.
שואל השאלה:
אם לא שמעת, איך את יודעת שהכל זה צרחות?
אנונימית
כל אחד והטעם שלו...
קצב, קצב קצב
כי זה נשמע טוב ונרא טוב ואנשים אוהבים את זה
וגם לא שחסר לזמרים קול או משהו אחר.. הם צדהימים אבל סך הכול נותנים משהקהל רוצה.. וככה הם מרוויחות..
שואל השאלה:
כשאמרתי רעש וצלצולים התכוונתי יותר לזה שיש מלא התלהבות על משהו שהוא די חסר תוכן. אבל גם צרחות זה מעצבן.
אנונימית
אנשים אהובים זהב גם שהוא חסר תוכן בגלל שנרא טוב.. ושווה כסף.. אין מה לעשות ככה העולם בנויף ועובד..
לדעתך זה זוועה, לדעתם זה יפה.
זה עניין של טעם, חלאס להעביר ביקורות על טעם במוזיקה של אנשים, שכל אחד ישמע מה שהוא אוהב ומה שעושה לו טוב, אחלה?

אגב לזאת שאמרה שרוק זה רק צרחות, זה ממש לא רק צרחות, ורואים שאת לא מבינה בז'אנר אז עדיף לך לסתום ולחסוך מעצמך בושות כי את סתם מביכה את עצמך.
שואל השאלה:
אני אעביר ביקורת על מה שאני רוצה. למה? עדיף להתעלם וזהו?

וזו יותר ביקורת על המוזיקה.
אנונימית
אוי סליחה שכחתי שאתם אנשים שאכפת לי מדעתם אני מאוד מאוד מצטערת שאני אומרת שרוק זה צרחות בלי להבין עיניין בכל הדינמיקה במוזיקה הזו... באמת סליחה.
סתם לא, ולסתום את תגידי לחתולה שלך לא לי
את בעצמך אמרת שלא שמעת, ככה שאין לך מושג. די פשוט די.

לשואלת השאלה - מה זה כל כך מפריע לך? אנשים שומעים מה שעושה להם טוב ומה שהם אוהבים, כמו שאת שומעת את המוזיקה שאת שומעת, חאלס להתעסק בזה
שואל השאלה:
זה מפריע לי כי אכפת לי ממוזיקה ונמאס לי כבר מכל השירים האלה. גם לך מפריעים הרבה דברים לא?
אנונימית
כי כמו שאת אוהבת את הז'אנר שלך, אנשים אוהבים ומתחברים לז'אנר כזה.
זה נחמד מאוד והכל שהאוזניים שלך מדממות אבל זה טעם של אחרים ולא שלך, כמו שאת באת והגנת פה על רוק כי זה בדיוק אותו דבר וסתרת את עצמך.

"כל פעם שאני שומעת (לא מרצוני)" - really impressive.
שואל השאלה:
אני באמת לא מבינה אתכם. אתם אומרים לי להפסיק להעביר ביקורת ועושים בדיוק אותו דבר כלפיי. איפה ההיגיון פה?
אנונימית
טכנית, אני לא אומרת, כי לא דיברתי, אני הקלדתי.
ואיפה בדיוק כתבתי לך "להפסיק להעביר ביקורת?" כתבתי לך בדיוק במילים האלה?

וזה אותו דבר כמוך, איפה ההגיון פה אם את מתלוננת על משהו ואז כשאנשים עונה לך אם דוחה את הדעה שלהם ופוסלת? לול.
אירוניה חמודה או הבנה לא נכונה?
שואל השאלה:
מתי בדיוק דחיתי דעה של מישהו?
אנונימית
את יותר ממוזמנת לקרוא את התשובות שלך שוב ושוב.
אנשים אוהבים פופ וכל השירים העכשוויים בגלל שיש להם קצב מילים זורמות ומוזיקה נעימה לאוזן (אני מניחה)
אני לא אוהבת אוהבת פופ אבל לפעמים יש שירים נחמדים שאפשר להקשיב להם ולא לתהות מי כתב את הזוועה הזאת
העניין שבאמת מעצבן אותי בשירים האלה זה על מה הזמרים שרים-סקס כסף בחורות תחת אהבה
זה חופר
אבל אנשים אוהבים את זה וזה סבבה ולא אמור להיות לנו אכפת למה אחרים מקשיבים
לכל אחד יש העדפות משלו כמו שאת בטח אוהבת רוק ואני אוהבת ראפ ומישהו אחר אוהב פופ ואחר אוהב קאנטרי
אז בתור מי ששומעת המון סגנונות של מוזיקה (וביניהם רוק), אני שומעת גם הרבה קייטי פרי. אז כן, יש לה שירים שהם ריקים מתוכן ויש להם סתם קצב טוב, גם אותם אני שומעת לפעמים כי המוזיקה שלהם נחמדה וכיפית ולמה לא. אבל אני מניחה שלא יצא לך להתעמק במוזיקה שלה ובתור אחת שהתעמקה אני יכולה להגיד לך שיש לה גם שירים מדהימים עם מילים כל כך יפות! זה ממש תלוי עד כמה את מתעמקת. היא כותבת מדהים כשהיא רוצה.
אנונימית
בדיוק מה שאמרת הרגע, קורה לי כשאני שומעת מזרחית אבל זה אומר שאני מתחילה להתלונן על זה? לא. אותו דבר לגבי רוק אבל אני סותמת את הפה כי מה לעשות, יש אנשים שאוהבים את המוזיקה הזאת. כל אחד והטעם שלו
מה אנשים מוצאים במוזיקת מטאל שהיא רק צרחות וגיטרה? או במוזיקה מזרחית?
כל אחד וטעמו
לא להכליל יוצרות מוערכות וזוכות גראמי שיוצרות מוזיקה איכותית כמו ביונסה וריהאנה לזמרות פופ זול שמקס מרטין כותב להן את כל הדיסקוגרפיה כמו ניקי מינאז וקייטי פרי.


ולעניין, פופ זה זאנר, אנשים מתחברים לזאנר, אוהבים אותו. זה הכל. לא כולם אוהבים את מה שאת אוהבת. את אוהבת רוק? שיהיה לך בכיף. יש אנשים ששומעים מוזיקה בשביל הכיף, בשביל לרקוד, בשביל סתם, הם לא מחפשים עומק בלירקיה. ותאמיני לי שהפקה של שיר פופ ממוצע הרבה יותר מתוחכמת מהפקה של שיר רוק, ככה שלהגיד שהאוזניים שלך מדממות זה קצת לא לעניין. יש אנשים שאוהבים את זה ולא חייבת להיות בהכרח סיבה.
שואל השאלה:
מה הכוונה בהפקה מתוחכמת?
אנונימית
למי שענתה מעלי, גם לביונסה, גם לריהאנה וגם לקייטי פרי יש שירים עם ליריקה פח וגם שירים עמוקים ומדהימים, אני מבינה שאת כנראה לא אוהבת את קייטי על סמך שניים שלושה שירים שאולי שמעת ברדיו או במסיבות או אני לא יודעת איפה, וכן, אלו שירים עם ליריקה גרועה. אבל עובדה שזה עובד. אם את רוצה אני יכולה להקשיב למשל ל pearl, by the grace of god ועוד המון המון שירים עם מילים משגעות. לכי תבדקי במקום להגיד שאי אפשר לשים אותה באותו מעמד כמו ריהאנה, (שבכלל לא כותבת את השירים שהיא שרה) רק בגלל שהיא לא זכתה בגראמי. זה טיפשי בעיניי.
אנונימית
שלושתן לא כותבות את השירים שלהן.. זה נכון, רק ביונסה שותפה אמיתית ליצירת החומרים שלה.
מקס מרטין ודק לוק ליטרלי הפיקו וכתבו לקייטי פרי דיסקוגרפיה. לציבור אין עניין בה, רק בלהיטים שלה. זה כל מה שהיא יכולה להציע, היא לא תכננה להביא שירים עם משמעות עמוקה והיא גם לא צריכה. יש לה הרבה להיטים ברזומה. ועל זה היא מתבססת. בלי זה היא לא הייתה מסוגלת למכור אלבומים (שכמעט כל שאר השירים שהם לא סינגלים פילרים) ושלא נדבר על אצטדיונים להופעות. שלא תביני אותי לא נכון, קייטי פרי מביאה ה מ נ ו נ י ם. הלהיטים שלה כיפים אבל זאת עובדה שעל זה היא מתבססת, בניגוד לאחרות, וזה מוכח בדיוק עכשיו. וויטנס, האלבום האחרון שלה, (שהוא אחלה אלבום ד"א) נכשל חזק, עם הירידה במכירות של האלבום הכי גדולה אי פעם משבוע ראשון לשני (מ188k בשבוע הראשון ל18k בשבוע השני), הארה הזה מתסמן ככישלון למרות הפרומו העצום שהיה לו לאורך החודשים האחרונים. למה? אולי כי היא שינתה תדמית. אולי כי היא הסתפרה. אולי כי הציבור לא מתעניין בה יותר. אולי כי הם חושבים שהיא "מבוגרת מידי, משומשת מידי" בשביל הפופ ביזנס. אבל מה בטוח? העובדה שלא היה לה להיט בארה הזה. ההצלחה של צ'יינד טו דה ריתם נבעה כתוצאה של פרומו מאסיבי, עסקת ספוטיפי מטורפת, ורדיו דיל עצום, שנתנו לו פתיחה אדירה, אבל הוא לא זרם. גם בון אפטיט, קליפ שכמעט צבר 200M בחודשיים.. זה מדהים. אז למה פחות מ5k אנשים קונים אותו? (כן זה ידוע שאנשים לא קונים אבל אם זמרות אנונימיות כמו הולסי מצליחות למכור יותר, למה קייטי לא?). למה? כי היא זמרת להיטים. וזה בסדר. אבל זה כבר מבדיל אותה מהאחרות, שהציבור כן מתעניין יותר בהם ובחומרים שלהם.

נעבור לניקי מינאז'. ניקי היא משהו מיוחד. היא זמרת פופ שמתיימרת להיות זמרת היפ הופ. הלהיטים הכי גדולים שלה הם שירי פופ. הקהל שמתעניין בה יותר חובב פופ, אנשים ששומעים מוזיקה שחורה לא מתעניינים בה, היא טראש.
החומרים שהיא יוצרת הם שטויות מבחינת לירקיה. וזה אפילו לא נתון לדיון. בניגוד לאחרות, שהמילים עוד סבילים, אצלה זה רצף קללות, דימויים מטרידים, וקרקורי קיבה של ליל ווין, שעליו ועליו דרייק רוכבת כדי להצליח (בעיקר לאחרונה). למה היא נחשבת לזמרת הראפ הכי גדולה אי פעם? איך זה שהיא עקפה רבות וטובות ממנה כמו מיסי אליוט, ליל קים? כי היא זמרת פופ. וזה למה צריך לשייך אותה עם הזמרות הנל. היא יוצרת ראפ שהוא רדיו פרנדלי, לא קשה מידי, לא אמיץ מידי, לא ביקורתי מספיק. הפיק שלה התחיל ונגמר ב2014, בה היא עניינה רק כאשר הזיזה את התחת באנקונדה, שבלי הקליפ לאף אחד לא היה אכפת ממנו.
המוזיקה של ניקי מינאז היא טראש לחובבי טראפ-אידיאם-פופ בסיסי, ולא יותר מכך.

ואם כבר דיברנו על טראפ, נעבור לריהאנה. גם ריהאנה, כמו ניקי, משתמשת במיניות כדי לקדם את עצמה, כמו בערך 99% מתעשיית הפופ של ימינו. ריהאנה היא לא הברקה. היא גם בובה על חוטים. העובדה שהיא וויתרה על חומרים שהיא שרה כמו ביץ' בטר הב מי מאני, השיר עם קניה ופול מקרטני, ואמירקן אוקסיזן, רק מראה שהיא לא באמת שמה את כל הלב שלה במוזיקה שלה. זה מראה שהחברת תקליטים ראתה שהם נכשלים, אז היא הכריחה את ריהאנה ליצור להיט. למזלה של ריהאנה הכשלון לא היה חד, כי זאת ריהאנה ויותר מתעניינים ב*אלבומים* שלה יותר מקייטי, ולמזלה של ריהאנה הצוות שלה גם הבין לפני הכשלון (שלא בא בסוף) שריהאנה צריכה לעשות סיבוב פרסה. אצל קייטי זה לא עבד. היא שינתה תדמית, יצרה אלבום שונה, לא עבדה טו מאץ' עם מקס מרטין, ואין לה להיט. אבל אני הרבה יותר מעריכה אותה על זה, כי היא הולכת עם המוזיקה שלה, בטוב וברע, זה כבר מביא לה הערכה ממני. אבל לא מהמבקרים, מהגראמיז, שהוא הפרס הכי חשוב בתעשיית המוזיקה וכן יש לו ערך. קייטי פרי, לצערי לא זכתה בשום גראמי, אבל היא תזכה בעתיד הלא רחוק. לא על וויטנס. על חומרים אחרים.
נחזור לריהאנה. מה גורם לי לחשוב שהיא יותר טובה מקייטי וניקי? הרי היא גם מינית בטירוף, משתפת פעולה עם ראפרים בלי סוף.. היא לא כותבת כלום, היא עוקבת אחרי טרנדים כמו הטראפ-RNB. למה? כי אנטי זה אלבום מופת. היא יוצרת מוזיקה טובה. והיא מוערכת על זה. 8 מועמדיות לגראמי, שמתוכן גם אלבום בקטגוריה שלו, וכמעט אלבום השנה (לולא וויס של דרייק.) זה יותר מוערך מלהיות כל שנה מועמדת על להיט אחר שמישהו אחר עשה את כל העבודה בשבילך, סורי נוט סורי קייטי.

נעבור לביונסה. גם לביונסה לא חסר מיניות, אבל היא כבר מזמן מעבר לזה. השינוי שהיא עשתה, היא הכי גדולה ותמיד תהיה. הליריקיה באלבום האחרון שלה מדהימה, המסר עוצמתי, הוויזואלס בוידיאו של האלבום מדהימים. היא פאקינג עשתה את זה. בגלל זה לא "מכבד" לשים אותה באותה קטגוריה עם זמרות פופ בסיסיות (ויודעת מה? אפשר להתווכח על ריהאנה). אוקי, כולן זמרות פופ, וזה הגיוני לשים אותן ביחד, אבל שמדברים על איכות המוזיקה, יש לך דעה פופולריסטית. אני מתערבת איתך על הכל שלא שמעת שיר אחד מהאלבום של ביונסה. פעם היא יצרה פופ, עכשיו היא יוצרת RNB טהור, עובדת עם מפיקים איכותיים, אחראית על תהליך היצירה של החומרים שלה, וזה כבר מבדיל אותה בצורה ענקית מהשאר.
הבנתי את הכוונה שלך, אבל המוזיקה של ביונסה וריהאנה שונה מהמוזיקה של ניקי וקייטי, ככה שאת לוקחת את השירים של שתיהן ושמה אותן באותה קטגוריה זה לא הולך. אולי רק לכמה. אבל ריהאנה מזמן לא יוצרת פופ כמו קייטי פרי, והיא כן דומה לניקי בסגנון, אבל ניקי לא מוערכת כמוה, ולא באותו לבל מכל הבחינות

הנקודה הובהרה?