5 תשובות
אולי גם היא עדיין אוהבת אותך, תנסה מה יש לך להפסיד
שואל השאלה:
אוקי ניסחתי מכתב אפשר חוות דעת?
אנונימי
שואל השאלה:
אני מפחד שהיא תנפנף או תגיד תמשיך הלאה משהו כזה
אנונימי
לדעתי זה לא נדוש.. זה ממש חמוד ולך תדע, שווה לנסות
כן אם אתה אוהב אותה למה לא? זה ממש לא נדוש
באותו הנושא: