5 תשובות
שואל השאלה:
ואני גם מרגישה ממש רע כי היא התחילה להגיד לי "התקשרתי ולא ענית" ואז אמרה שהיא חולה ולמה אני עושה את זה ומה הבעיה ואמרתי לה שכבר הזמנתי ממקום אחר ואני לא הולכת לשלם על זה והיא אמרה לי בסוף "לא צריך" וסגרה. ואני מרגישה רע עכשיו אבל חשבתי שאם לא סגרנו את העניין בנוגע למשלוח אז למה שהיא תביא לי את הפיצה? אוף אני מרגישה רע עכשיו ואני בוכה קצת..
אנונימית
לדעתי היא ניסתה לעשות לך רגשות אשמה כדי שתשלמי על הפיצה. חוץ מזה אף אחד לא עובד חולה במיוחד כשהוא עובד במקום שמגיש אוכל.
שואל השאלה:
אז יצאתי בסדר?
אנונימית
לדעתי כן. הרי לא קבעתן את המשלוח וההזמנה.
שואל השאלה:
חח כן היה טעים גם אח שלי אהב אותה.. תודה
אנונימית