4 תשובות
את מכירה אותו 3 שעות ואז התנשקתם? -_-
נו באמת
איזה רציני זה כבר?
לדעתי לא.. להתנשק עם מישהו שהכרת לפני 3 שעות זה רק לפי משיכה לדעתי
הכול יכול להיות, אם הייתה כימיה כזאת, ומשיכה כל כך חזקה, שהתנשקתם אחרי 3 שעות - זה נשמע מבטיח.
תדעי לך דבר אחד. בחור שמדבר איתך במועדון ניסה לדבר עם משהי אחרת לפני ולא הלך לו. בנים באים למועדון סורי על הביטוי בשביל לזיין ולהעיף.. אם את רוצה גבר אמיתי או משהו כזה אל תחפשי במועדונים.. ועוד שהתנשקתם אחרי שלוש שעות למה הוא שלח הודעה? הוא ראה שהוללך לו טוב הוא מנסה להזרים את זה יותר. ואחכ שהוא יקבל מה שרצה... ביי ביי