7 תשובות
זה כמו לתת קנס מידי לכל ילד בן 8 משועמם בחופש הגדול
כבר עובדים על חוק, מי שמנסה כביכול לעבוד על המשטרה יוכנס בעשר אלף שקל
זה אשמת המשטרה הם צריכים להתייחס לכל קריאה כדבר אמיתי לא להגיד אולי עובדים עלינו פשוט לפעול
את הולכת יותר מידי אחורה. אפשר גם להגיד שצריך לתת קנס להורים של המוקדנים שהביאו אותם לעולם כי בלעדיהם יכול להיות שהם היו חיים. זה היה מחדל של המשטרה. בכל מקרה גם אם הם היו עושים משהו זה לא היה ממש עוזר, כי רצחו אותם תוך כדי השיחה
אנונימית עילאית ומתנשאת
צריך וחשוב!
מסכימה. א. הם תופסים את הקווים ואנשים שבאמת זקוקים לעזרה עלולים להמתין זמן רב מידי ולאחר את המועד, וב. משטרת ישראל מבזבזת מידי שנה אלפי משאבים בגלל בדיחות מטומטמות.
לתת להורים שלהם קנס של לפחות 10,000 ש''ח ואז נראה אותם מתקשרים שוב
באותו הנושא: