התחברות
הרשמה
מה דעתכם על קצינת תקשוב מערכתי.? אל תתנו לי פירוט על זה כי אני יודעת מה זה, רק תגידו מה דעתכם על התפקיד הזה?
29 ביוני 2014, 02:15
צבא
צה"ל
חיילים
תשובה אחת
תפקיד סבבה. אם את אוהבת את תחום התקשוב - אז את תאהבי אותו.
ר
רוקיסט
באותו הנושא:
היי מבוגרים או נוער שהסתנן למבוגרים בעקבות השילוב העתידי - מה דעתכם על השינוי שתעשה מערכת האתר?
מערכת החינוך- מה דעתכם?
מה דעתכם על מערכת יחסים של נערה בת 16, ואישה בת 35?
קצינת תקשוב מערכתי זה תפקיד טוב?
אם יש לי 110 חיסורים לא מוצדקים יכולים להביא לי קצינת ביקור סדיר?
יש פה מישהי שהיא קצינת משאבי אנוש/קצינת תקשוב מערכתי/ קצינת תקשוב קרבי/ קצינה בחיל הלוגיסטיקה/ קצינת מנהלה בחיל האוויר?
קצינת תקשוב קרבי נחשב תפקיד טוב בצבא?
משקית חינוך\קצינת תקשוב מערכתית (קצונה ייעודית)? אתם יכולים לפרט לי עליהם קצת?
נניח ואני בתקשוב אם אני יוצאת לקצונה אני יכולה להיות קצינת שלישות אם אני רוצה? כי הם עושים את אותה מגמה גם ככה.
מזה קבסית? קצינת ביקור סדיר?
תתנו משפט יפה לרשום לכבוד יום הזיכרון לחללי מערכות ישראל ולנפגעי פעולות האיבה!