5 תשובות
קודם כל את לא בצבא שאת צריכה להתחיל לפחד, כי בצבא באמת צריכים לפחד אם מחסירים, שלא בצדק, אפילו יום אחד.

לגבי המקרה שלך, איפה ההורים שלך בעניין? חודש וחצי זה מלא זמן.
רועי
ואיי גם אני אותו סיפור חודש כבר לא הלכתי.. מפחדת ממה?
התשוקה
מה קרה? למה לא הלכת חודש וחצי? בואי מיד לפרטי:)
תחזרי ללמוד
למה לא הלכת? הברזת?
באותו הנושא: