2 תשובות
פעילות גופנית לא "תחטב" או תרזה ללא תזונה מתאימה תומכת. יש לשלב פעילות שהיא אירובית (בין היתר לטובת הפחתת אחוז השומן בגוף) ואנאירובית (בין היתר לטובת חיזוק שרירים ומיצוקם).
trx אני עושה את זה