3 תשובות
היי!

למה דיכאון? זה ממש באסה... מה גם שאפשר להיזהר מליפול לדיכאון אם מדברים עם מישהו...

תרגישי חופשי לדבר איתי אני כאן בשבילך!
רוצה לשתף?
תנסי לעשות משהו שישמח אותך, לצאת לבלות או לעשות כושר, לכתוב ביומן או לפרוק דרך כתיבה