2 תשובות
אותו דבר כמו פה בארץ, אם נגיד את הולכת למסעדה, תבחרי מה שהכי בריא שם ומתאים לך ולא משהו משמין.. כמו שאת עושה דיאטה, תעשי שם אותו דבר.
אם מציעים לך שוקולד\ המבורגר פשוט תסרבי.. ותנסי כמה שפחות להסתכל על אוכל משמין
או מתוק, ולהגיד זה לא טעים, אסור לי לשבור את הדיאטה!
בהצלחה:)
אממ עצה שלי, אל תהיי בדיאטה בארצות הברית כי זה לא אפשרי לא יהיה לך מה לאכול. האמריקאים אוהבים קצת אוכל עם השמן שלהם..:) פשוט תשתדלי לא לעלות במשקל ותמשיכי בדיאטה שתחזרי, תטעמי דברים אבל אל תאכלי מהם הרבה נגיד, ותשתדלי לבחור דברים בריאים.. בהצלחה גם לי יש את אותה הבעיה חחח