5 תשובות
בדרך כלל כשה יהודיה מתחתנת עם גוי השם ישמור.. אז היא מתנהגת לפי מנהג הנוצרים.. אין לי מושג איך זה מתנהל.. אבל הילדים שהוולדו לה היו יהודים
לכומר אין בעיה לחתן נוצרי ויהודיה, אבל לרב כן יש בעיה לחתן אותם. אז אם הם מתחתנים, הם נוהגים על פי המנהגים הנוצריים.
אוי ואבוי למי שעושה את זה, זוהי התנכרות מוחלטת למקור של האדם. ליהודי יש את הכבוד השמור לו וגם לנוצרי, אבל ברמה שונה לגמרי וזה לא מתאים.
נישואים כאלה אינן נקראים נישואים ע"פ היהדות, וממילא אין רב שיבוא ויקדש..
ואכן היהדות תלויה באם והילדים שיוודו הם יהודים גמורים שחייבים בתורה ומצוות
נישואים כאלה אינן נקראים נישואים ע"פ היהדות, וממילא אין רב שיבוא ויקדש..
ואכן היהדות תלויה באם והילדים שיוודו הם יהודים גמורים שחייבים בתורה ומצוות
לא רוצה להזדהות
אוי ווי זמיר. שמע ישראל. מה שבטוח לא מתחת לחופה עם רב וכדת משה וישראל. רובם מתחתנים חתונה אזרחית בקפרסין.
שואל השאלה:
לא באתי לשפוט תגובות או משהו אבל עצוב לשמוע תגובות כאלה
לא באתי לשפוט תגובות או משהו אבל עצוב לשמוע תגובות כאלה
באותו הנושא: