5 תשובות
שתית בכח?
אנשים סתומים זה לא הבעיה שלנו.. חח
אנונימי
ששתית הרבה מים... בקרוב תצטרכי ללכת לשירותים
שהבטן מעכלת את המים והם יצאו בפיפי (דאא) אנשים סתומים חח
אנונימי
שהבטן שלך מלאה