התחברות
הרשמה
איך שולחים מכתב? מה צריך לכתוב מאחורה?
7 ביוני 2014, 11:52
מכתבים
כתיבה
2 תשובות
כתובת מדויקת של מי שאת שולחת אליו
t
tutim14
שם משפחה כתובת מיקוד ועיר ניראלי זהו
ח
חיים רק פעם אחת (:
באותו הנושא:
אני רוצה לכתוב לחבר שלי מכתב בוקר טוב ארוך מה אפשר לכתוב?
שלום, פעם ראשונה שלי אני שולחת מכתב בדואר, איפו צריך לכתוב את הפרטים? ואיזה פרטים?
במכתבים שמים את הבול מאחורה או מקדימה ובאיזה צד?
אני צריך לכתוב מכתב לחבר שרוצה להצטרף לתנועת הנוער היטלר יוגנד ולשכנע אותו לא להצטרף לתנועה. plz help (זה לעבודה בהיסטוריה)
אני רוצה לכתוב לחבר שלי מכתב לילה טוב ארוך מה אפשר לכתוב?
איך שולחים מכתב לגרמניה? מה התהליך?
אני צריך מכתב לדוגמא של בקשת מלגה, (אני לא רוצה עצות והדרכות, אלא מכתב כתוב).
זה הגיוני שביטוח לאומי לא שולח מכתבים מגיל 18 היום אני בן 20 ולא שלחו לי אפילו פעם אחת שאני צריך לשלם דמי ביטוח מה יהיה?
מעקב אחרי מכתב הנשלח בדואר רשום - אם שולחים מכתב בדואר רשום, האם ניתן לעקוב אחריו באתר הדואר?
אם אמרו לי שאני צריכה לקבל זימון לקב"ן אחרי הצו ראשון, שולחים לי מכתב? אמרו לי לבוא השבוע להשלים צו ראשון ולא קיבלתי מכתב
אני רוצה לכתוב לחבר שלי מכתב לילה טוב ארוך מה אפשר לכתוב?