3 תשובות
כיף לך ><
תמרוקים, ספרי קריאה, כלי כתיבה. סביר להניח שעדיין יישארו מגירות ריקות, עדיף להשאיר אותן כך.. בשלב מסוים תמצאי עוד מה לשים בהן.
תמרוקים, ספרי קריאה, כלי כתיבה. סביר להניח שעדיין יישארו מגירות ריקות, עדיף להשאיר אותן כך.. בשלב מסוים תמצאי עוד מה לשים בהן.
ספרים
בזבל חדש..
אנונימי
באותו הנושא: