3 תשובות
כיף לך ><
תמרוקים, ספרי קריאה, כלי כתיבה. סביר להניח שעדיין יישארו מגירות ריקות, עדיף להשאיר אותן כך.. בשלב מסוים תמצאי עוד מה לשים בהן.
בזבל חדש..
אנונימי