21 תשובות
תשימי בושם בשולחן שלכן ואולי זה ימנע את הריח הרע.
תבקשי מהמורה שלך שתעביר אותך מקום או שתבואי מוקדם לבית ספר ושימי באזור בושם
אני מציע לך להגיד לה את זה בשקט שלא נעים לך שיש לה ריח נורא.. ואולי היא תתפל בזה!
שואל השאלה:
מה בושם? מה כיאלו אני יבוא לכיתה ואני ישים באמצע החיים בושם על השולחן?
חחח זה ייראה מוזר!
אנונימית!
תבקשי מהמורה לעבור מקום בתנאי שאת יושבת רחוק מהלוח, תגידי לה שאת לא רואה טוב ושאת רוצה שהיא תושיב אותך קרוב ללוח, או שתגידי לה שהילדה הזאת מפריעה לך להקשיב בשיעורים/ ללמוד או שהיא פשוט מציקה לך, או שתתחילי לדבר איתה הרבה ככה שהמורות יעירו לך כל הזמן ואז היא תעביר אותך- ( לא ממליצה על האפשרות האחרונה, כי לא בטוח שהיא תעביר ואת סתם תקבלי עונש אז חבל.. ) אלה שלוש האפשרויות היחידות..
אנונימית
נראלי הריח זה לא ממנה... אלה מההתנהגות והיחס שלך...
את מסריחה יותר
שואל השאלה:
למה אני מגעילה? מה זאת אשמתי שנולדתי עם אף רגיש?!
בואי תתרכזי את ובואי ללמוד כשיש ריח לא נעים באזור ולידך!
אנונימית!
ואוו איזה מגעילה אתת לחלק לכולם מינוסים זה לא יעזור שתדעי
אנונימית
שואל השאלה:
לא אני דווקא מתקלחת שמה קרם, דאודורנט ובושם, אז לא נראלי.
ולכם קל לדבר כי אתן לא ישבתן לידה! וואי קשה לי להתרכז ככה ואני פשוט לא יכולה ללמוד! אי אפשר פשוט להתרכז ככה
אנונימית!
מי אממר שהיא ביץ' זה לא שהיא מספרת את זה לאנשים שמכירים את הילדה הזאת...
וזה באמת לא נעים לשבת ליד בן אדם עם ריח לא נעים...
זה לא כזה נורא כי בכל זאת לא נשאר לילמוד הרבה ושנת הלימודים ממש עוד מאט נגמרת..
אם יש לך בקבוקון קטן של בושם את יכולה לפזר על עצמך ולהגניב איזה 2 שפריצים לאוויר... אבל שלא יראה שקוף כאילו זה אליה (:
בהצלחה!
שואל השאלה:
אוקיי תודה רבה!
את עזרת לי הכי הרבה מכל המגעילים האלה שחושבים פה על עצמם-,-
ברור, קל לכם לדבר כי כנראה לא נתקלם בדבר כזה.
אנונימית!
שואל השאלה:
ואם לא יעזור לי לעשו לכם מינוסים, אז מן סתם שגם לכם לא כזה יעזור -,-
אנונימית@!
שואל השאלה:
לא לא הגזמתי וואי.
אתם לא מבינים שפשוט אי אפשר ללמוד ככה והתרכז כשיש ריח לא נעים? ועוד ללמוד ככה 8 שעות כל יום? בואו נראה אתכם מתמודדים עם זה. כל כך קל לכם לדבר.
זה כמו שתלמדו בתוך תעלת ביוב או ליד שירותים..
אנונימית!
תפוצצי את עצמך בבושם ואז את לא תריחי את הריח של הילדה הזאת, או שתבקשי לעבור מקום ותספרי כל מיני תרוצים, או שכמו שמישהו כבר אמר את יכולה לדבר איתה הרבה ויכול להיות שיעבירו אותך.
היא ממש לא "ביץ" אני לגמרי מבינה אותך זה לא נעים!
דבר ראשון תתנחמי בעובדה שנשארו עוד ממש שבועיים וחצי ללמוד (-;
אם זה ממש מפריע לך את יכולה להביא בושם קטן (כמו האלה בצורת עט שמוכרים) ולתת כמה שפריצים אבל לא יותר מידי.
את יכולה גם לדבר עם המורה ולבקש לעבור מקום (-;
בהצלחה (-:
שואל השאלה:
נכון שזה פשוט נוראי? השד יודע מאיפה מגיע הריח הזה אבל עד אני אדע אני פשוט לא יכולה להתרכז וללמוד ככה. באמת שלא.
אנונימית
תקשיבי גם לי זה קרה... פשוט ביקשתי לעבור מקום...
ולכל אלה שיוצאים אליה נראה אתכם! אני ישבתי גם ליד ילדה כזאת וזה לא שיש לי משהו נגדה פשוט בה ממנה ריח ממש ממש רע!
אז תפסיקו והיא ממש ממש לא ביץ
שואל השאלה:
אוקיי, אבל יש גם באזור סביבה..
אנונימית
אתם לא יכולים להגיד שהיא רעה בגלל שיש ילדה שיושבת לידה ומריחה רע ומפריעה לה להתרכז אז דיי להתיפיפות! אם היא הייתה רעה אני חושבת שהיא הייתה הולכת ומספרת את זה לכולם או לא יודעת מה במקום באמת לבקש עזרה אייך להתרחק ממנה כדי להתרכז.. בכל מקרה התשובה שלי היא שאת יכולה לבקש מהמורה לעבור מקום קרוב יותר או שתספרי לאמא שלך ותבקשי ממנה שתדבר עם המורה
כשאת מרגישה שיש ריח לא נעים פשוט שימי על עצמך בושם, ואז את תריחי את זה, כי הריח של הבושם מתפשט.
זה לא יהיה מוזר, גם אני שמה בושם על עצמי כשיש ריח בכיתה מהבנים אחרי שיעור ספורט:p

כולה חודש נשאר, זה כלום ובנתיים תשימי בושם או דאודורנט באזור.
שנה הבאה הרי לא תצטרכי לשבת לידה.
מנסיון כי גם לי יש בעיה עם ריחות וכמה ילדים בכיתה עם בעיה של ריח גוף, אני פשוט שמה בושם על עצמי וסביבם שהם לא שמים לב וככה הריח פחות מורגש
תשימי על עצמך ותשאלי אותה אם היא רוצה לשים גם, ואם היא תגיד לא אז תשימי כמה שפריצים באוויר אבל שלא יהיה שקוף
ואל תתייפיפו כי אני בטוחה שזה ממש לא נעים לאף אחד לשבת ליד אנשים עם ריח רע