3 תשובות
גם מי שלמד באוניברסיטה או מכללה יכול להידפק,
פשוט בשביל כמעט כל מקצוע צריך תואר או השכלה מסוימת..
אך אם בא לך להיות שחקן/רקדן/זמן/צייר/כדורגלן, כדורסלן וכו'.. אלה מקצועות שלא דורשים השכלה ואפשר להרוויח מהם כסף אם יש לך את הכישורים
בגדול זה הכי נכון שיש.
לפי דעתי לא, אפילו מי שלא למד בבית ספר יוכל להצליח.
אפשר להקים עסק, להפוך לזמר/זמרת, דוגמן/דוגמנית, לא חסר.
באותו הנושא: