4 תשובות
יש סיכוי להצליח עם תתכונני עכשיו
יש סיכוי. תפתחי את החומר ותפתחי שאלות מבגרויות של שנים קודמות. תקראי את החומר ואחר"כ תעני על שאלות מבגרויות. הרבה פעמים המורות לוקחות את השאלות מבגרויות ישנות. בהצלחה:)
אני לא רוצה לאכזב, אבל אני חשבתי שאני אצליח ללמוד את כל החומר בהיסטורייה ביום ועשיתי טעות חמורה. בחיים לא להשאיר היסטורייה ליום האחרון, מה שכן, באמת שכדאי לך לעבור על שאלות בגרות כי יש מצב שהמורה תיקח שאלות משם.
ברור שיש סיכוי!
אבל אל תחלום ותשאל אם יש לך סיכוי.. זה לא יעזור..!
תכין לך משהו קליל לאכול ושתיה קלה שב ותלמד... זה לא הרבה זמן..!
נ. ב.
אם אתה צריך עזרה או משהו.. אני כאן..
בהצלחה!
אבל אל תחלום ותשאל אם יש לך סיכוי.. זה לא יעזור..!
תכין לך משהו קליל לאכול ושתיה קלה שב ותלמד... זה לא הרבה זמן..!
נ. ב.
אם אתה צריך עזרה או משהו.. אני כאן..
בהצלחה!
באותו הנושא: