4 תשובות
אם את לא מרוצה וזה נראה בעינייך בעייתי כמו שציינת אז תחזירי. האמת אין לי אבל יש לי חברה שיש לה והיא נראית לי מרוצה כי יש לה אותו שנים את המתקן הזה.
אל תחפשי נימוקים של אנשים אחרים כי לכל אחד יש את הטעם שלו והדרישות שלו.
אני מציע לך לחשוב היטב אם זה נראה לך ועד כמה זה מתאים לך אישית. אם זה לא מתאים - תבדקי מה אפשר לעשות. אם זה כן - תשארי עם זה.
אני מציע לך לחשוב היטב אם זה נראה לך ועד כמה זה מתאים לך אישית. אם זה לא מתאים - תבדקי מה אפשר לעשות. אם זה כן - תשארי עם זה.
יקר, מועד לתקלות (כמו כל דור ראשון), התחייבות לשלוש שנים.
עדיף להישאר עם התמי 4 הישן ולקנות סודהסטרים - יש להם רשת נוחה יותר לקניית אספקת הגז, פחות תקלות מכניות (בגלל שזה מנגנון פשוט) וזה זול משמעותית
עדיף להישאר עם התמי 4 הישן ולקנות סודהסטרים - יש להם רשת נוחה יותר לקניית אספקת הגז, פחות תקלות מכניות (בגלל שזה מנגנון פשוט) וזה זול משמעותית
רחלי
אנחנו מאוד מרוצים, זה חוסך לנו מקום בשיש וזה ממש טעים
(את המכשיר סודהסטרים העברנו לבן שיצא מהבית)
אם יש לך שאלות על המכשיר ספציפיות על המכשיר דברי עם החברה
(את המכשיר סודהסטרים העברנו לבן שיצא מהבית)
אם יש לך שאלות על המכשיר ספציפיות על המכשיר דברי עם החברה