4 תשובות
את אלקטרה בר לא מכיר. בקשר לתמי 4 מספיק לעשות חיפוש קטן בגוגל ולגלות שהוא משמש סוג של בית גידול לג'וקים. מכל השלושה הייתי הולך על המי עדן, יש לאחותי את המתקן החדש שלהם עם הסודה והיא דיי מבסוטה עליו
אביה
מי עדן. אין ספק בכלל. תאכלס כל מכשיר מספק מים. השאלה מה קורה אחרי שכבר קונים. אנחנו החלפנו מכשיר קודם שהיה לנו במי עדן בגלל השירות שהתאכזבנו ממנו. עם מי עדן עד עכשיו אין שום בעיות ואנחנו מאוד מרוצים מכל החבילה. חוצמזה יש סודה שבזכות זה הקטנים שלי שותים מים כל היום:) שווה את הכל
באותו הנושא: