3 תשובות
אני רוצה ליפתוח דואר אלקטרוני
אחיה
אני פתחתי בנענע מייל זה טוב כי זה גם סוג של מסנג'ר כזה..
הנה הקישור..:
תכנסי לוואלה ופתחי חשבון ובו זה הדואר האלקטרוני שלך
מיטל
באותו הנושא: