6 תשובות
שמעת פעם על הגיינה?
יופי.
אם את לא מרגישה צורך אז לא צריך..
אבל אני אישית מתקלחת כל יום גם אם לא עשיתי משהו כזה, פעילות כלשהי.
זה מרענן אותי ומעניק לי שינה טובה יותר בלילה ואני מרגישה יותר טוב עם עצמי בידיעה שאני נקייה
אבל כל אחד ומה שהוא מרגיש:)
ברור זה לא משנה הבית ל תמיד נקי והכול איפלו שהוא נקי יש אבק ואבק נופל עליך וונגעת בדברים מלוכליכים והכול מקווה שעזרתי
מה שאת מרגישה לנכון. את לא חייבת.
The Doctor
לא חובה
אנונימי
כן בכל זאת היגיינה
אנונימי