3 תשובות
נגיד את רוצה לכפול חצי ושליש את עושה *רק* במחשבון אל תנסי לבד,
1 ואז יש במחשבון מקש שכתוב עליו abc לוחצת עליו ואז על שתיים כפול 1 3abc
חיבור שברים - רק אם יש מכנה משותף. לדוגמא שליש (1 חלקי שלוש) ועוד שני שליש (2 חלקי שלוש) זה שלוש שליש = כלומר 1.
אבל אם יש לך ארבע חמישיות + חצי, את צריכה להוציא מכנה משותף. במחשבון, זה עושה את זה אוטומטית.
כפל של שברים זה פשוט מונה כפול מונה, חלקי מכנה כפול מכנה.
לדוגמא חצי כפול רבע:
מונה: 1*1
מכנה: 2*4
תשובה: שמינית. 1 חלקי 8.
למה את מתכוונת? כאילו איך לעשות אחוזים מהשברים?
אנונימי