4 תשובות
שואל השאלה:
אתמול אנחנו סוג של רבנו.. אפילו לא, אולי וויכוחון קטן, ומאז העברתי נושא דיברנו רגיל ובאיזה שהו שלב הוא פשוט לא ענה ולא רציתי לחפור כי אני לא אוהבת לרדוף, מפה לשם לא דיברנו פעם ראשונה 24 שעות כבר
אנונימי
חח ניסיתי:p לי היה קשה בלי לדבר איתה חח בכל מקרה נפרדנו:) חחח סתם לא קשור אבל לא לא קרה לי.
אנונימי חמוד חח
לא חח אני תמיד מדברת איתו גם אם אנחנו לא נפגשים באותו יום
אנונימית