3 תשובות
כן,
טבל יש אנשים שזה עובר להם.
למשל לי בגיל צעיר היה משהו הזוי שהייתי לפעמים עושה סתם משהו מלא פעמים. לא ידעתי מהזה. זה נמשך ממש קצת ועבר אם הזמן,
וזה נחשב לבעיה נפשית לפי הפסיכייאטרים
טבל יש אנשים שזה עובר להם.
למשל לי בגיל צעיר היה משהו הזוי שהייתי לפעמים עושה סתם משהו מלא פעמים. לא ידעתי מהזה. זה נמשך ממש קצת ועבר אם הזמן,
וזה נחשב לבעיה נפשית לפי הפסיכייאטרים
שמעתי שכן
אנונימי
זה נקרא הפרעה טורדנית-כפייתית היא הפרעה נפשית המסווגת כהפרעת חרדה. (ויקיפדיה)
באותו הנושא: