2 תשובות
יותר קל יהיה, אם תביני שאין שיוויון בין הבוס והעובד. יש מראש הסכם בלתי כתוב, שהוא
מחליט והעובד מציית. אם תפנימי את זה, תהייה לך פחות ציפייה, ופחות התנגדות.
הוא מאפשר לך את ההכנסה הכספית, ובתמורה לכך, את אמורה להשביע את רצונו.
במקרים בודדים, יש יחס ידידותי וחמים מצד ההנהלה לעובדים. רוב המנהלים בוחרים ביחס קורקטי, שמאפשר להם להיות אסרטיבים.
בהצלחה.
מחליט והעובד מציית. אם תפנימי את זה, תהייה לך פחות ציפייה, ופחות התנגדות.
הוא מאפשר לך את ההכנסה הכספית, ובתמורה לכך, את אמורה להשביע את רצונו.
במקרים בודדים, יש יחס ידידותי וחמים מצד ההנהלה לעובדים. רוב המנהלים בוחרים ביחס קורקטי, שמאפשר להם להיות אסרטיבים.
בהצלחה.
מה היה קורה אם המצב היה הפוך, את מנהלת ולעובד יש בעייה לקבל את סמכותך.
באותו הנושא: