8 תשובות
תקחי מגבת, תרטיבי אותה ושימי על המצח (לי זה תמיד עוזר)
תשתי תה מפוצץ בלימון (לא יותר מדיי חח) ושימי נענע וקצת סוכר
ואל תלחצי על להקיא אם הגוף שלך צריך להקיא. הוא יקיא אל תכריחי אותו
ובנוסף תשבי קצת ואל תעמדי שלא תקבלי סחרחורת וכמו שאמרתי מקודם קחי דלי ותשימי לידך שיהיה לך נגיד למקרה של הקאה
להקיא אחרי אוכל את מתכוונת?
הפחד שלך בא להרתיע אותך כדי שלא תעשי דבר שתתחרטי עליו. בדוק.
שואל השאלה:
אני פוחדת להקיא ובלי להקיא...:/
אנונימי
שואל השאלה:
אני לא יתחרט על זה אני רק פוחדת להקיא גם שאני חולה אני פוחדת
אנונימי
בלי לדחוף אצבעות! אם זה "בא לך" כי אכלת וכאלה- אל תתחילי להקיא בכוונה! את תהרגי את עצמך ותהרסי לעצמך את החיים והבריאות (אם תישארי בחיים).
אם את לא מרגישה טוב וחולה- אל תעשי כלום. אם הגוף שלך ירגיש צורך להקיא הוא יקיא לבד.
תשתי קולה (קוקה קולה אמיתית, לא זירו או rc), תאכלי לימון או סתם קרקרים...
לא לשכוח לשתות- בכל פעם קצת!
תרגישי טוב <3
שואל השאלה:
ניסיתי לידחוף א י לא יכולה אני פולדת להקיא😂 ואני לא חולב חח אני פשוט רוצה להקיא יד לי בחילות נוראיות
אנונימי
אם יש לך להקיא. את תקיאי.
אל תנסי להקיא בכוח
קחי נגיד דלי ושימי לידך ואם יש לך להקיא תקיאי שם ישר
והחלמה מהירה! (:
דחפי אצבעות.. ותרגישי טוב (;