2 תשובות
לא לפחד להקיא, אם הגוף ירגיש צורך בזה אז זה יקרה, לפעמים זה טוב. לשתות הרבה מים, לאכול וללכת לישון או לנוח. תרגיש טוב.
היי גם אני עשיתי היום בבוקר
תשתה מלא מים, תאכל משהו מלוח/מתוק ותלך לנוח.
תשתה מלא מים, תאכל משהו מלוח/מתוק ותלך לנוח.
באותו הנושא: