7 תשובות
אין לי כוח לחיים, אין לי כוח לדבר לקיר.
שואל השאלה:
אני רק מתעניין באנשים נטלי.. לא רוצה כלום
אני רק מתעניין באנשים נטלי.. לא רוצה כלום
אנונימי
לבית ספר גם חח.
שואל השאלה:
שלחתי לך פרח. אבל רק בגלל שקוראים לך לורד וולדמורט.
שלחתי לך פרח. אבל רק בגלל שקוראים לך לורד וולדמורט.
אנונימי
יש!xd
יש רגעים כאלה לכולם. תמיד צריך להשאר לך כח להמשיך ולהתגבר.
באותו הנושא: