8 תשובות
תלוי איזה מקצוע
שואל השאלה:
עברית
אנונימי
עברית / לשון זה מקצוע חובה עם נכשלים אין בגרות, במידה ונכשלת תמיד יש מועד ב', ואפשר לעשות גם מועד חורף
אם זה מתמטיקה, אנגלית או לשון אז לצערי כן.
שואל השאלה:
והיסטוריה?
אנונימי
תלוי איזה מקצוע אבל בדיעבד כן
שואל השאלה:
אפשר למשל שנה הבאה
אנונימי
אם אתה נכשל באחד מהמקצועות שחייב לבגרות אז כן. אבל יש לך אפשרות לתקן את זה. כל התיכון אפשר לעשות את הבגרויות ולגשת עוד פעם לבגרויות חורץ וקיץ של שנה אחרי. ואם לא זה אז אחרי הצבא