7 תשובות
35+
בנות הם ילדותיות ואני מודה שיותר מבנים..
תלוי, אני מכיר ילדה בת שנה וחצי עם ראש של ילדה בת 20.
ואני מכיר ילדה בת 18 עם ראש של ילדה בת 4.
אצל כל אחת זה שונה.
אבל בערך בין גיל 9 לגיל 15 כשהן מקבלות מחזור, הן אמורות להתפתח חשיבתית.
לתגובה השנייה, בנות מתבגרות ומתפתחות יותר מהר מבנים, וזה הוכח.
לדעתי כבר מהגילאים 14-16 אפילו אפשר להתחיל להתפתח מחשבתית יותר בוגרת, תלוי מי.
לתגובה השנייה: זה הוכח מדעית שבנים מתבגרים שנתיים מאוחר יותר מבנות אז ממליצה לך לסתום
ולפי דעתי בנות מתבגרות בגילאים 12-15
בדרך כלל בנות מתבגרות מנטלית הרבה יותר מהר מבנים.
זה די קשה להצביע על גיל, הייתי אומר בסביבות הגילאים 14-16.
מהגילאים 15-17