התחברות
הרשמה
בנים- אם היה לכם חברה והיא לא היית אוהבת להתנשק הרבה צרפתית ושאתם מתנשקים צרפתית זה לכמה שניות, זה היה מפריע לכם?
29 באפריל 2014, 19:46
נשיקה צרפתית
נשיקות
צרפתית
מדריכים
3 תשובות
לא
y
you broke my heart girl!
לא זה דווקא סבבה
ה
הכינוי יכול להטעות ;)
חח מה רע בזה?
ח
חסומיי
באותו הנושא:
אם היית לכם חברה אנורקסית והיא הייתה צריכה ללכת להתאשפז הייתם נפרדים ממנה?
אם בן היה אומר לך בפנים שהוא אוהב אותך מה היית עושה באותו רגע?!
לו היית לך משאלת אחת בלבד, מה היית מבקש/ת?
אם ילד היה אומר לך את המשפט "את יודעת שפעם הייתי מאוהב בך" איך היית מרגישה?
איך כותבים היא הייתה או היא היית?
מישהו כתב " הייתי עושה אותך" אני כתבתי " אם היית נייר היית מנגבת בך " קטלתי?
איזו מתנה היית רוצה לקבל לו היית יכול/ה לקבל כל דבר?
אם היית חיה, איזה חיה היית ולמה? זרמו (;
שאלה לבנים - אם אתה מחבק מישהי חזק ואתם ממש ממש צמודים, אתה בא לנשק אותך והיא מסרבת ( אומרת לך לא ). איך היית מרגיש?
דתיות הייתן יוצאות עם אתאיסט או ההפך (כאילו בנים היית יוצאים עם אתאיסטית?)
אפשר קטילה ל"אם היית שמה מגנטים היית מושכת"..?