התחברות
הרשמה
לחיילים בחיל הים. המדים הלבנים הם שקופים קצת? או שהם כמו א' רגיל?
28 באפריל 2014, 01:37
צבא
צה"ל
חיילים
מדים
2 תשובות
לא שקופים ולא ממש א' רגיל הרבה יותר יפים חח
ה
החבר שלך..
מאוד לבנים...
d
davos
באותו הנושא:
רק לי יש חולשה לחיילים במדים בקטע מטורף?
חיילים קונים את המדים? איפה אפשר לקנות את החגורה שיש לחיילים?
איזה מדים יותר יפים לדעתכם של חיל הים או חיל אוויר?
אם בפורים אני אקח את המדים הצבאיים של אחי ואתחפש לחיילת זה ייחשב להתחזות לחייל?
מותר לחיילים בשירות חובה לעלות לאוטובוס עם חוגר בלי מדים ולנסוע חינם או חייב עם מדים?
איזה מדים לפי דעתכם הכי יפים? מדים של חיל האוויר, מדים של חיל הים (טקסים), מדים של מג"ב או מדים של חיל ירוק רגילים?
לעלות לרכבת ללא מדים - אני חייל, מה יקרה אם אתפס עולה לרכבת בלי מדים?
למי יש מדים לבנים בצבא, חייל הים או חייל האוויר?
קיבלתי תפקידים במנילה ורציתי לדעת מה ההבדל בין חייל במערך הטכני של חיל האוויר ולבין חייל במיזם המיזם האלקטרוניקה בחיל האוויר.
כשמתגיסים בטירונות ישר מקבלים את המדים והכומתה של החיל ששיבצו אותך?
רכישת מדי א' של צה"ל - היכן אפשר לקנות מדים של צה"ל (מדי א') לחייל?