5 תשובות
שואל השאלה:
אחים שי מציקים לי ההורים שלי מרביצים לי ואין לי כוח לבית הזה!
אנונימית
אז לדעתי תספרי לאדם מבוגר שיכול להתערב ולשנות את המצב, שום דבר לא מאוחר מידי..
תעשי להם בעיות ואז תציעי את זה...
אם ממש רע לך בבית!
אבל מקסימום את יכולה להסביר להורים שלך מה את מרגישה והם יראו מה לעשות
יש בחירה חופשית לאדם
אני הייתי עוברת לגור אצל סבתא (רק שלי אין)
אנונימית
וואי לעבור לסבתא? חכי בואי נחשוב על דרכים לפתור את הבעיות במקום ללכת לעבור אצלה, בא לך לספר מה קרה..?