4 תשובות
שואל השאלה:
תודה:)
תלוי מה.
מסעדות מאוד יקר שם.. חגגתי שם יום הולדת שנה שעברה ועוגה קטנה בבית קפה עלתה לי איזה 50 שקל, וארוחה איזה 150
מזכרות מאוד זול, חזרתי עם איזה 10 קילו רק של מזכרות
ובגדים יחסית זול

ואם תהיי במקום מסויים ותראי איזשהי חנות שקוראים לה ג'ימבו או משהו כזה, זאת חנות ענקים וממש זול שם
זול יחסית לישראל, כמובן תמיד יהיו מקומות יוקרתיים בכל מקום.
טיפה יקר בחניות וזה ומסעדות