4 תשובות
חארשו קאק או טיבה?
'טוב מה אתך?'
פסו חארשו ( הכול טוב ) קאק אוציבה (ואיך אצלך?)
חרהשו-בסדר
נארמאלנה-נורמאלי (ככה לפעמים עונים)