3 תשובות
כל אחד מקבל בזמן שונה צריך להעזר בסבלנות סורי...
גם אני בכיתה י' ולא קיבלתי
למרות שאני בת 15 וחצי
אבל לדעתי מקבלים בכיתה י"א
למרות שאני בת 15 וחצי
אבל לדעתי מקבלים בכיתה י"א
רק בכיתה יא מקבלים:)