3 תשובות
כל אחד מקבל בזמן שונה צריך להעזר בסבלנות סורי...
גם אני בכיתה י' ולא קיבלתי
למרות שאני בת 15 וחצי
אבל לדעתי מקבלים בכיתה י"א
רק בכיתה יא מקבלים:)