4 תשובות
תאמרי לה שהכל יהיה טוב ושהוא יצא מזה... ושאם היא תחשוב חיובי הכל יהיה חיובי.. מקווה שעזרתי:)
אותי זה תמיד מעצבן שאומרים הכל יהיה בסדר, אז תגידי לה נקווה לטוב ושתקבע כי ככה זה בחיים
תנסי לעודד אותה, לגרום לה לחשוב באופן חיובי, אולי תזמיני אותה אלייך הביתה ותנסו לעשות משהו שקצת יסיח את דעתכם בנתיים.
תגידי לה שהכל יהיה בסדר ותעודדי אותה (: