6 תשובות
הליקס, אבל יפה ושווה תכאב:d
הליקס
אנונימית
בטח שהליקס
אבל זה הרבה יותר יפה..
אליקס, אבל זה גם כאב שעובר, אצלי עבר מהר ;)
שואל השאלה:
עוד שאלה.. מטפלים בזה כמו בעגיל רגיל? מורחים אלכוהול?
לי יותר כאב עגיל רגיל חחח
אמ, כעיקרון מחטאים עגיל עם אלכוהול אבל זה לא מומלץ כל הזמן. ( לעיתים מאוד רחוקות )
עדיף לך להשתמש במרפן, גם כדי שלא תקבלי זיהום או אם תקבלי זיהום.
תשתמשי גם במי מלח.