6 תשובות
הליקס, אבל יפה ושווה תכאב:d
הליקס
אנונימית
בטח שהליקס
אבל זה הרבה יותר יפה..
אבל זה הרבה יותר יפה..
אליקס, אבל זה גם כאב שעובר, אצלי עבר מהר ;)
שואל השאלה:
עוד שאלה.. מטפלים בזה כמו בעגיל רגיל? מורחים אלכוהול?
עוד שאלה.. מטפלים בזה כמו בעגיל רגיל? מורחים אלכוהול?
לי יותר כאב עגיל רגיל חחח
אמ, כעיקרון מחטאים עגיל עם אלכוהול אבל זה לא מומלץ כל הזמן. ( לעיתים מאוד רחוקות )
עדיף לך להשתמש במרפן, גם כדי שלא תקבלי זיהום או אם תקבלי זיהום.
תשתמשי גם במי מלח.
אמ, כעיקרון מחטאים עגיל עם אלכוהול אבל זה לא מומלץ כל הזמן. ( לעיתים מאוד רחוקות )
עדיף לך להשתמש במרפן, גם כדי שלא תקבלי זיהום או אם תקבלי זיהום.
תשתמשי גם במי מלח.
באותו הנושא: