31 תשובות
זה חטא, יהיה לך חשבון עם הקב"ה אחר כך
אנונימית
כל אחד לפי האמונה שלו אבל אני באה ממשפחה מסורתית וזה כמו לאכול לא כשר כי בתאכלס זה אסור
אוכלת כבר כמעט 16 שנה חמץ, לא קרה לי כלום
לא יקרה כלום, אבל אם את מאמינה ויהודיה זה נחשב לחטא.
לפי ההלכה אסור לאכול חמץ, זה חטא שנקרא כרת, כמובן השם לא מעניש במקום.
לא יקרה לך כלום. למה אסור לאכול לחם? בגלל כמה פשלות של בני ישראל שהם לא הספיקו להכין לחם
אני יאכל מה שבאלי בפסח כי לי לא אכפת מה"אלוהים הזה" שאתם מאמינים בו. ו מהסיבה הפשוטה, הוא לא קיים!
את לא קיימת! בסוף את היחידה שתישארי בקבר עם האמונות שלך
ולא יהיה לך המשך בדיוק כמו שחשבת למה לא
ולא יהיה לך המשך בדיוק כמו שחשבת למה לא
אנונימי
כלום (:
זהו שאני כן קיימית!
מה נפלתם עליה זכותה לעשות מה שבאלה -.-
לא יקרה לך כלום, זה אומר שאת פשוט לא שומרת על העניין הזה וזה בסדר כל אחד והאמונה שלו
לא יקרה לך כלום, זה אומר שאת פשוט לא שומרת על העניין הזה וזה בסדר כל אחד והאמונה שלו
לשמוע בקול מי? אלוהים הם הוא קיים אז הוא מת בישבילי
איזה סיכון? גם אם אני יאמין בזה לא יקרה לי כלום הדבר היחיד שיקרה לי זה בזבוז שלם מהחיים שלי בלאמין בשטיות
כן חח אני חייה בסרט ואני יודעת הרבה. על היהדות הזאת ובגלל זה אני כבר לא מאמינה כי כל זה נשמע לי שטיות ואיך אני יודעת כי למדתי 7 שנים בבית ספר דתי ואני יודעת אז אל תגיד שאני לא. דתי מסריח שלא מבין כלום אפילו לצבא אתה בטח לא מתגייס
אני לא מתביישת בעצמי ואני לא שמה על מה שאתה אומר! כי אתה הזה שמתחיל לשפוט ולקלל. ואני יאמין במה שבאלי ואתה במה שאתה רוצה ובי
אתה הטיפש פה שאם איך שאתה התחלת לדבר חח לא משהו. קודם תלמד איך להתנהג ואז תשמור תורה וכל השטיןת האלה
אנונימי סורי אבל בגלל אנשים כמוך הפסקתי להאמין ביהדות.. אנשים כמוך משחקים אותה צדיקים ושוכחים תחוק הכי חשוב שכתוב בתנך שדרך ארץ קדמה לתורה והשמירה שלך על לא לאכול חמץ לא שווה כלום אם אתה לא יכול לדבר כמו בן אדם. מותר לה להאמין במה שהיא רוצה ולך מותר להאמין במה שאתה רוצה וזהו שכל אחד יחיה תחיים שלו.
תקשיב חמוד ותקשיב טוב אין לך שום זכות להגיד אתזה לפני שתגיד כמה אתה צדיק תלמד דרך ארץ איש איש באמונתו יחייה. אז תשמור תדעות שלך לעצמך.
אם תאכלי חמץ תמותי.
סתם, לא יקרה כלום, אולי אם את חיה בבית ששומרים בו על כשרות אז מקסימום ההורים שלך יכעסו עליך~
סתם, לא יקרה כלום, אולי אם את חיה בבית ששומרים בו על כשרות אז מקסימום ההורים שלך יכעסו עליך~
כלום.
אם יש אלוהים, אני מניחה שהוא יעדיף להעניש אנשים שרצחו וגרמו סבל לאנשים אחרים ולא אנשים שאוכלים לחם ולא פוגעים באף אחד.
אם יש אלוהים, אני מניחה שהוא יעדיף להעניש אנשים שרצחו וגרמו סבל לאנשים אחרים ולא אנשים שאוכלים לחם ולא פוגעים באף אחד.
תשרפי בגהנום איתי וכל העולם d:
סתם לא יקרה לך כלום חחח
סתם לא יקרה לך כלום חחח
את תישרפי וכל משפחתך תמות וכל העולם ימות
סתם לא יקרה לך כלום, אם את במשפחה דתייה מקסימום יעשו לך נו נו נו וזהו.
את יכולה לנסות ולראות שלא יקרה לך כלום.
סתם לא יקרה לך כלום, אם את במשפחה דתייה מקסימום יעשו לך נו נו נו וזהו.
את יכולה לנסות ולראות שלא יקרה לך כלום.
אולי לא יקרה לך עכשיו כלום. חבל שצאצאים שלך ייענשו על חטאים.
זה שאת לא נענשת עכשיו לא אומר שלא תענשי בעתיד בדרך כלשהי.
אגב אומרים צדיק. אני ולא אתם צדיקים. וחבל לסטות מדרך הישר וללגלג על זה.
זה שאת לא נענשת עכשיו לא אומר שלא תענשי בעתיד בדרך כלשהי.
אגב אומרים צדיק. אני ולא אתם צדיקים. וחבל לסטות מדרך הישר וללגלג על זה.
אנונימית
"את צריכה לשמוע לה'"
"ה' ציווה לאכול רק כשר לפסח ולא חמץ בפסח!"
"מה שאת עושה זה חטא!"
מה אתם צוחקים? שתעשה מה שבאלה! ילדים מפגרים
תקשיבי לא יקרה לך כלום אם תוכלי חמץ בפסח, ואם תוכלי לא כשר
אני אוכלת לא כשר, כמו סושי עם שרימפס, שרימפס בכללי, וכו' וכו' ומה? אני מתה?
אני רעילה או משהו? לא!
אז שבו בשקט ותביאו לכל אחד ואחת לאכול מה שבא לו ולה, מה זה לשמוע לה'? כאילו אני מבינה שיש כאלה שמאמינים בה', אבל ברצינות, תחשבו שנייה
תחשבו על הארץ שלנו, אנחנו "העם הנבחר" ואיך אנחנו מתנהגים? אז די די עם החפירות האלה שתעשה מה שבאלה ילדים מפגרים חסרי תועלת.
בתודה אני
"ה' ציווה לאכול רק כשר לפסח ולא חמץ בפסח!"
"מה שאת עושה זה חטא!"
מה אתם צוחקים? שתעשה מה שבאלה! ילדים מפגרים
תקשיבי לא יקרה לך כלום אם תוכלי חמץ בפסח, ואם תוכלי לא כשר
אני אוכלת לא כשר, כמו סושי עם שרימפס, שרימפס בכללי, וכו' וכו' ומה? אני מתה?
אני רעילה או משהו? לא!
אז שבו בשקט ותביאו לכל אחד ואחת לאכול מה שבא לו ולה, מה זה לשמוע לה'? כאילו אני מבינה שיש כאלה שמאמינים בה', אבל ברצינות, תחשבו שנייה
תחשבו על הארץ שלנו, אנחנו "העם הנבחר" ואיך אנחנו מתנהגים? אז די די עם החפירות האלה שתעשה מה שבאלה ילדים מפגרים חסרי תועלת.
בתודה אני
אינעל אבוק ככה את אומרת על ה?
את שאלת את דעתנו מה יקרה לך אז אמרנו לך...
מה את אומרת הוא כלום בשבילי הוא מת מבחינתי מה ישלך?!
את רצינית?
אני מעריצה של ה' אבל אני מכבדת את ישו אני לא אומרת לו אתה כלום בשבילי תמות אתה מתמה זה השטויות האלה? גועל נפש איכ
את שאלת את דעתנו מה יקרה לך אז אמרנו לך...
מה את אומרת הוא כלום בשבילי הוא מת מבחינתי מה ישלך?!
את רצינית?
אני מעריצה של ה' אבל אני מכבדת את ישו אני לא אומרת לו אתה כלום בשבילי תמות אתה מתמה זה השטויות האלה? גועל נפש איכ
אנונימי תרגעי ומהר! מה זה הדיבור הזה!?
אז מה שיש אנשים שלא שומרים על המסורת! זה בחירה שלה בלבד\
אם היא לא מאמינה באלוהים זאת זכותה ותירגעי ומהר יא דויסית
וגם אני חושבת שזה מעט מטומטם כל המנהגים האלה, ואם זה היה תלוי בי לא הייתי שומרת על המנהגים האלה.
אבל בגלל שהמשפחה שלי שומרת אז אני איתם ואני מכבדת אותם
אז מה שיש אנשים שלא שומרים על המסורת! זה בחירה שלה בלבד\
אם היא לא מאמינה באלוהים זאת זכותה ותירגעי ומהר יא דויסית
וגם אני חושבת שזה מעט מטומטם כל המנהגים האלה, ואם זה היה תלוי בי לא הייתי שומרת על המנהגים האלה.
אבל בגלל שהמשפחה שלי שומרת אז אני איתם ואני מכבדת אותם
אויש נו דתיים, אם אתם רוצים להסביר את עצמכם כמו שצריך אז בלי להתנפל על הצד השני, תגיעו למצב שרוצים להקשיב לכם... just saying.
ואני חושבת שלא יקרה לך שום דבר רע עם זה, כי גם לפי האמונה (אני חושבת) מותר לבן אדם לבחור אם ללכת בדרך התורה ודרך ה' או לא. אבל אל תתפסי אותי במילה, תשאלי מישהו דתי אם זה נכון.
ואני חושבת שלא יקרה לך שום דבר רע עם זה, כי גם לפי האמונה (אני חושבת) מותר לבן אדם לבחור אם ללכת בדרך התורה ודרך ה' או לא. אבל אל תתפסי אותי במילה, תשאלי מישהו דתי אם זה נכון.
כלום.
כלום, אני אף פעם בחיים שלי לא שמרתי חמץ או כשר ולא קרה לי כלום
יואו אנונימי דבר יפה מה נראה לך שאתה קורא לה מפגרת?
שואל השאלה:
תודה לכל מי שתומך..
וכל אלה שלא יש לי סיבה למה אני לא אוכלת, זה לא כי אני לא מאמינה באלוהים זה פשוט סיבות אישיות ואם אני לא יאכל אז יקרה לי משהו בריאותי וזה מסוכן לי.. אז לפני שאתם שופטים אנשים תחשבו פעמיים כי אתם לא באמת מכירים אותי ויודעים מה אני עושה ולמה.
תודה לכל מי שתומך..
וכל אלה שלא יש לי סיבה למה אני לא אוכלת, זה לא כי אני לא מאמינה באלוהים זה פשוט סיבות אישיות ואם אני לא יאכל אז יקרה לי משהו בריאותי וזה מסוכן לי.. אז לפני שאתם שופטים אנשים תחשבו פעמיים כי אתם לא באמת מכירים אותי ויודעים מה אני עושה ולמה.
אנונימי
באותו הנושא: