6 תשובות
המצב שאותו את מתארת הינו בד"כ כיווץ לא רצוני של שריר העפעף המופיע במצבי לחץ וחולף מעצמו.
במקרים קיצוניים, ניתן לטפל בתרופות, אך כאמור המצב הזה חולף בד"כ מעצמו ללא טיפול תרופתי.
שואל השאלה:
אבל אני לא בלחץ בכלל, או עצבנית.. אני רגועה.
אנונימית
זה קורה מעצבים (לחץ, מתח, כעס, סטרס) לפעמים. כדאי לבדוק.
זה קורה מלחץ
גם לי זה קורה הרבה..
זה טיקים כנראה. ריטלין עוזר לזה
זה אומר שאת בלחץ, את צריכה להירגע.. כשעצבניים אז העין דיי קופצת לפעמים..
יש עוד הסברים בקישור: