5 תשובות
עין קופצת זה ממצב נפשי ירוד, בעיקר: מתחים ולחצים.
תקפידי על רגיעה ומחשבות חיוביות.
תעשי דברים שאת אוהבת, תצחקי, תקחי דברים בקלות.
תקראי את המאמר בקישור 30 דרכים למניעת סטרס.
בהצלחה!
זה קשור ברוב המכרים למערכת עצבים ויכול להיות סימפטום למתח או לחץ נפשי.
עין קופצת כשקיים חוסר של שינה.
רוב הסיכויים שזה מלחץ ועצבנות אז נהיה לך תיק בעין..
כלום.