7 תשובות
70 זה לא ציון טוב..
מ 85 זה טוב
מ 85 זה טוב
אנונימית כפרע ♥
70 זה לא ציון טוב, זה יכול להיות מספיק, אבל לא טוב.
יכול להיות שהם מאמינים שאת מסוגלת ליותר עם קצת יותר השקעה...
70 זה יכול להיות ציון טוב כל ציון יכול היות ציון טוב בהשוואה לבן אדם אם היא הייתה עד עכשיו נגיד סתם דוגמה על 40 והיא שיפרה ל70 אז בשבילה זה טוב אף אחד לא יכול להחליט לה מה טוב בשבילה
70 זה ציון מעולה.. אבל תמיד תשאפי לטוב ביותר..
כנראה שהן חושבות שאת לא נותנת הכל.. ואת מזלזלת.. תתאמצי ותראי להן שאת יכולה יותר
ו70 זה סבבה (;
ו70 זה סבבה (;
הם מאמיני בך שאת מסוגלת ליותר טוב ותמיד צריך לשאוףף ליותר טוב (:
70 זה ציון מספיק.. שאני מקבלת 70 אני לא שמחה.. העיקר לעבור אבל צריך לעבור עם הרגשה שאת יודעת את החומר ושקל לך ושאת מבינה אותו..
70 זה ציון מספיק.. שאני מקבלת 70 אני לא שמחה.. העיקר לעבור אבל צריך לעבור עם הרגשה שאת יודעת את החומר ושקל לך ושאת מבינה אותו..
באותו הנושא: