התחברות
הרשמה
אני לא מצליח להתאהב דוב במשהי אין לי את מי לאהוב.. מה לעשות?
21 במרץ 2014, 14:37
התאהבות
התחלות
אהבות נעורים
אהבה
בני נוער
יחסים
תשובה אחת
אי אפשר להכריח את עצמך להתאהב.. אתה בסוף תפגוש מישהי שתתאים לך ותתאהב בה
T
Three Little Birds
באותו הנושא:
למה אני לא מצליח להתאהב בבנות באמת? אני כבר בן 23, ולא מבין למה לא הצלחתי להתאהב במישהי באמת אי פעם.
אני לא מצליח להתאהב.. למה?
לגרום לילדה לאהוב אותי - איך לגרום לילדה שאוהבת מישהו אחר להתאהב בי? תודה מראש לכל העונים.
מותר להתאהב במשהי בצבא?
מה ההבדל בין לאהוב לבין להתאהב
מה ההבדל בין לאהוב מישהו לבין להתאהב במישהו?
למה אני לא מצליחה להתאהב באף אחד? אף אחד לא מצליח לגרום לי להרגיש משהו כלפיו
לגרום לחבר לאהוב יותר - איך לגרום לחבר להתאהב בך יותר ממה שהוא עכשיו?
מה ההבדל בין לאהוב מישהו לבין להתאהב בו?
היי, אני מת להתחתן ברצינות, לאהוב באמת, אבל לא מצליח למצוא (לא הייתי במערכת יחסים), מה לעשות? (דתי לאומי, 28)
בנים, אם הייתם מאוהבים במשהי ומגלים שהיא מ מ ש שעירה, היה יורד לכם ממנה?