2 תשובות
תשקיעי בעצמך. תטפחי את עצמך, אבל תזכרי שאת יפה בכל מצב. גם בלי זה. יש לך יופי תמיד, תשנני את המשפט הזה. כמו שמי שאמרה פה מעלי, לחשוב חיובי, אם חושבים חיובי יהיה חיובי. אל תתני לאנשים להשפיל אותך.
אני חושבת שאת צריכה להאמין להן אם אתן חברות ממש טובות הן יגידו לך את האמת.
אם זה לא עוזר את יכולה להיאפר להתלבש יפה וכל זה וזה ישפר לך את הדימוי העצמי:-)
באותו הנושא: