2 תשובות
ביצה וחלב זה ממש לא רק חלבון. יש בזה אחוז גבוה יחסית של חלבון אבל זה לא רק. ולא, חלבון זה בשביל לבנות שריר. אם זה לא יהיה מלווה בפעילות גופנית (לא אירובי) אז לא ממש תהיה תוצאה כלשהי
לא יודעת אם זה מרזה מה שבטוח זה לא בריא, אני חושבת אפילו שמי שמציא את הדיאטה הזאת מת בסוף כי זה הרס לו את הכליות.
באותו הנושא: