9 תשובות
על פי הפרסומים בתקשורת, זו בדיוק הדרך שאליה מבקש לצאת רמי לוי,
הוא לא יציע לך סמארטפון. אבל כן יתן לך מצב חשבון עדכני.
מבחינת הקליטה ואיכות השיחה, מדובר פה בשימוש ברשת של חברת פלאפון, כאשר רק באופן וירטואלי הספק הוא רמי לוי.
מקווה שהייתי לעזר,
פראגער מצוות התמיכה של iatraf
הוא לא יציע לך סמארטפון. אבל כן יתן לך מצב חשבון עדכני.
מבחינת הקליטה ואיכות השיחה, מדובר פה בשימוש ברשת של חברת פלאפון, כאשר רק באופן וירטואלי הספק הוא רמי לוי.
מקווה שהייתי לעזר,
פראגער מצוות התמיכה של iatraf
הצטרפתי לשירות כשהם הציעו מבצע של 1 שקל
אמרתי מגניב! עשיתי את זה דרך האתר שילמתי ואמרו לי שהסים בדרכו אליי.
אחרי שבועיים התקשרתי להודיע שהסים לא הגיע ומוטב לשלוח לי חדש
לאחר ששכנעתי אותה שלא לוקח שבועיים לדואר להגיע בגלל שאני גרה במושב היא הסכימה לשלוח לי נוסף.
הוא הגיע אחרי שבוע...
התקנתי את הסים ובאמצע היום התנתק הטלפון.
אני לא אעלה פרטים לגבי הבלאגן שזה גרם לי כי יום וחצי לא היה לי טלפון והכסף שהפסדתי עלה לי הרבה יותר יקר מהמבצע של השקל.
התקשרתי לשירות לקוחות שיעזרו לי לתקן את המצב
מסתבר שהבחורה ששכנעתי לשלוח לי עוד סים הוציאה אותי מהמבצע שכבר נגמר והם היו צריכים להכניס אותי שוב
ואז לא ניידו לי את המספר והם היו צריכים להחזיר לי אותו ובגלל זה יום וחצי לא היה לי טלפון
אבל לא פה הבעיה של רמי לוי, הו לא
תקלות יש תמיד השאלה היא מי עומד מאחרי התקלות
ובמקרה זה היתה זו מנהלת שירות לקוחות של רמי לוי תקשורת!
העבירו אותי אליה לאחר יום שבו לא היה לי טלפון והבטיחו שיחזרו אליי מייד אם פתיחת הדלתות שלהם ואז בשעה אחת עשרה ואז אני כבר התקשרתי לשאול למה אף אחד לא מטפל בעניין שלי. התשובה שלה היתה
שכמובן שאין על מה להתנצל ואין שוב בעיה אצלם והיא לא מבינה למה אני מתלוננת
כששאלתי מי לוקח אחריות על כל הבלאגן? אז כמובן שזה לא הם כי הם בסדר גמור
אני הייתי אשמה מבחינתה שלא התקשרתי כשהטלפון כבה לי יום קודם
כל נסיון להסביר שלא הייתי בבית אלא רק בערב ולא הייתי במשרד בעבודה אלא ביום סידורים
לא הואיל להבנתה
החברה הקודמת שהייתי בה אשמה כי הם לא שחררו את המספר (שקר-התקשרתי אליהם לברר מה באמת קרה)
אמרתי לה שהם לא מקצועיים ולא ערוכים עוד כנראה בכלל לתת שירות להמונים
אז היא בדיוק החליטה לדון עלי אם מישהו אחר שעמד לידה
כשהיא מדברת עלי בגוף שלישי ובטון מזלזל ולא אכפתי.
לא חזרו אליי אלא רק אחר הצהריים
סוף סוף הגעתי לבחור אחד מכל החבורה הנפלאה הזו שהיה איתי על הקו כמעט שעה
ותדרך וחיבר והחזיר לי את הטלפון שלי חזרה לחיים.
אני מקווה לעולם לא לדבר עם שירות הלקוחות של רמי לוי תקשורת...
מבחינת קליטה
בתוך הבית שלי אפילו מתנתק לי הטלפון.
אני פשוט לא רוצה לדבר אם שירות לקוחות
אני אמתין שיגמר זמן המבצע שלי ואז נמשיך אלהה כי בנתיים אני לא רואה סיבה טובה להשאר
אמרתי מגניב! עשיתי את זה דרך האתר שילמתי ואמרו לי שהסים בדרכו אליי.
אחרי שבועיים התקשרתי להודיע שהסים לא הגיע ומוטב לשלוח לי חדש
לאחר ששכנעתי אותה שלא לוקח שבועיים לדואר להגיע בגלל שאני גרה במושב היא הסכימה לשלוח לי נוסף.
הוא הגיע אחרי שבוע...
התקנתי את הסים ובאמצע היום התנתק הטלפון.
אני לא אעלה פרטים לגבי הבלאגן שזה גרם לי כי יום וחצי לא היה לי טלפון והכסף שהפסדתי עלה לי הרבה יותר יקר מהמבצע של השקל.
התקשרתי לשירות לקוחות שיעזרו לי לתקן את המצב
מסתבר שהבחורה ששכנעתי לשלוח לי עוד סים הוציאה אותי מהמבצע שכבר נגמר והם היו צריכים להכניס אותי שוב
ואז לא ניידו לי את המספר והם היו צריכים להחזיר לי אותו ובגלל זה יום וחצי לא היה לי טלפון
אבל לא פה הבעיה של רמי לוי, הו לא
תקלות יש תמיד השאלה היא מי עומד מאחרי התקלות
ובמקרה זה היתה זו מנהלת שירות לקוחות של רמי לוי תקשורת!
העבירו אותי אליה לאחר יום שבו לא היה לי טלפון והבטיחו שיחזרו אליי מייד אם פתיחת הדלתות שלהם ואז בשעה אחת עשרה ואז אני כבר התקשרתי לשאול למה אף אחד לא מטפל בעניין שלי. התשובה שלה היתה
שכמובן שאין על מה להתנצל ואין שוב בעיה אצלם והיא לא מבינה למה אני מתלוננת
כששאלתי מי לוקח אחריות על כל הבלאגן? אז כמובן שזה לא הם כי הם בסדר גמור
אני הייתי אשמה מבחינתה שלא התקשרתי כשהטלפון כבה לי יום קודם
כל נסיון להסביר שלא הייתי בבית אלא רק בערב ולא הייתי במשרד בעבודה אלא ביום סידורים
לא הואיל להבנתה
החברה הקודמת שהייתי בה אשמה כי הם לא שחררו את המספר (שקר-התקשרתי אליהם לברר מה באמת קרה)
אמרתי לה שהם לא מקצועיים ולא ערוכים עוד כנראה בכלל לתת שירות להמונים
אז היא בדיוק החליטה לדון עלי אם מישהו אחר שעמד לידה
כשהיא מדברת עלי בגוף שלישי ובטון מזלזל ולא אכפתי.
לא חזרו אליי אלא רק אחר הצהריים
סוף סוף הגעתי לבחור אחד מכל החבורה הנפלאה הזו שהיה איתי על הקו כמעט שעה
ותדרך וחיבר והחזיר לי את הטלפון שלי חזרה לחיים.
אני מקווה לעולם לא לדבר עם שירות הלקוחות של רמי לוי תקשורת...
מבחינת קליטה
בתוך הבית שלי אפילו מתנתק לי הטלפון.
אני פשוט לא רוצה לדבר אם שירות לקוחות
אני אמתין שיגמר זמן המבצע שלי ואז נמשיך אלהה כי בנתיים אני לא רואה סיבה טובה להשאר
יואל
אני משתמש כבר שלושה שבועות ברשת של רמי לוי.
הטוב:
- מחיר
- פשטות החשבון
הרע:
- בכלל לא מגעים הודעות sms מיחול, ובשרות לקוחות העבירו להנדסה אבל לא הצליחו לטפל בבעיה
הטוב:
- מחיר
- פשטות החשבון
הרע:
- בכלל לא מגעים הודעות sms מיחול, ובשרות לקוחות העבירו להנדסה אבל לא הצליחו לטפל בבעיה
מרגריטה גלושקין
רמי לוי - חוויותי מחודש אחד כמנוי - סיוט!
חייב לשתף את כולם על מנת להזהיר את מי ששוקל להתחבר לרשת רמי לוי.
לאחר חודש אחד כמנוי רמי לוי אני עוזב לתמיד את החברה המפוקפקת הזו.
להלן חוויותי מרשת רמי לוי:
1. בהרשמה בקשתי שלא לקבל תיבה קולית. אך ברשת רמי לוי החליטו שכן תהייה לי תיבה קולית.
4 פעמים ההתקשרתי עם המתנות של כחצי שעה. אך נדה... לא הצליחו לנתק את התיבה הקולית.
2. בביתי אין קליטה ולכן ביקשתי להפנות שיחות לטלפון הקוי במקרה שהקו הנייד אינו זמין. קיבלתי תשובה שאין לרמי שירות כזה.
3. הודעות sms רבות ששלחתי לא הגיעו ליעדן. הודעות sms רבות ששלחו לי לא הגיעו אלי
4. התקשרתי לשאול האם קיים מנגנון שיישלח אלי הודעות sms במידה והקו לא היה זמין. העבירו אותי מאחד לשני ותשובה עדיין לא קיבלתי.
5. התקשרתי 4 פעמים נוספות על מנת לנסות לפתור את הבעיות הנ"ל. בכל 4 הפעמים נאמר לי על ידי הנציג "תוך 24 ייתקשר אליך מנהל". נדה. עד היום לא חזרו אלי אפילו פעם אחת.
מאנשים רבים שמעתי סיפורים דומים.
מסתבר שמה שעולה טיפה פחות שווה הרבה פחות או בעצם... לא שווה כלום.
אני איתם גמרתי
חייב לשתף את כולם על מנת להזהיר את מי ששוקל להתחבר לרשת רמי לוי.
לאחר חודש אחד כמנוי רמי לוי אני עוזב לתמיד את החברה המפוקפקת הזו.
להלן חוויותי מרשת רמי לוי:
1. בהרשמה בקשתי שלא לקבל תיבה קולית. אך ברשת רמי לוי החליטו שכן תהייה לי תיבה קולית.
4 פעמים ההתקשרתי עם המתנות של כחצי שעה. אך נדה... לא הצליחו לנתק את התיבה הקולית.
2. בביתי אין קליטה ולכן ביקשתי להפנות שיחות לטלפון הקוי במקרה שהקו הנייד אינו זמין. קיבלתי תשובה שאין לרמי שירות כזה.
3. הודעות sms רבות ששלחתי לא הגיעו ליעדן. הודעות sms רבות ששלחו לי לא הגיעו אלי
4. התקשרתי לשאול האם קיים מנגנון שיישלח אלי הודעות sms במידה והקו לא היה זמין. העבירו אותי מאחד לשני ותשובה עדיין לא קיבלתי.
5. התקשרתי 4 פעמים נוספות על מנת לנסות לפתור את הבעיות הנ"ל. בכל 4 הפעמים נאמר לי על ידי הנציג "תוך 24 ייתקשר אליך מנהל". נדה. עד היום לא חזרו אלי אפילו פעם אחת.
מאנשים רבים שמעתי סיפורים דומים.
מסתבר שמה שעולה טיפה פחות שווה הרבה פחות או בעצם... לא שווה כלום.
אני איתם גמרתי
עמוס מ.
אני משתמש כבר שלושה שבועות ברשת של רמי לוי.
הטוב:
- מחיר
- פשטות החשבון
- שירות לקוחות אדיב
- גלישה ללא צורך לרכוש חבילת גלישה במחיר סביר מאוד ( 15 אג' ל- 1 mb).
הרע:
- תומך רק במכשירים דור 3 ומעלה. רוב הלקוחות הפוטנציאליים שלו הם משתמשים קלים בעלי מכשירים ישנים ופשוטים שלא תומכים בדור 3.
- הקליטה בתוך בנינים ממש לא טובה והרבה פעמים לא קיימת בכלל. דיברתי עם השירות שלהם מספר פעמים אך למעשה אין להם מה לעשות. אולי ישתפר בעתיד. ממה שהבנתי הם משתמשים בתדרים 850 ו 2100 (umts, דור 3g). למרות שהמכשיר שלי (sony x10 mini) תומך בתדרים האלו הקליטה בתוך מבנים בעיתית.
- לא תומכים בשירותי תוכן בכלל. הייתי מנוי לשירות שמאפשר להעביר אימיילים מסוימים ל sms. ברגע שעברתי לרמי לוי השירות נכשל. דיברתי איתם והם אמרו שהסיבה זה אי התמיכה שלהם בשירותי תוכן.
- זמן תגובה של שירות לקוחות ארוך. לא נותנים אפשרות שיחזרו אליך. לא מציינים כמה זמן אתה צפוי לחכות.
- אין אפשרות לבטל סיסמא לתא הקולי, זה די מעצבן. אצל הספק הקודם שלי (אורנג') לא היה צורך בסיסמא אם התקשרת לתא הקולי מהמספר שהיה משויך לתא הקולי.
- כרגע אין אפשרות לראות מצב חשבון באינטרנט אבל זה יהיה בקרוב
לסיכום:
הבעיה העיקרית היא הקליטה בתוך מבנים
הטוב:
- מחיר
- פשטות החשבון
- שירות לקוחות אדיב
- גלישה ללא צורך לרכוש חבילת גלישה במחיר סביר מאוד ( 15 אג' ל- 1 mb).
הרע:
- תומך רק במכשירים דור 3 ומעלה. רוב הלקוחות הפוטנציאליים שלו הם משתמשים קלים בעלי מכשירים ישנים ופשוטים שלא תומכים בדור 3.
- הקליטה בתוך בנינים ממש לא טובה והרבה פעמים לא קיימת בכלל. דיברתי עם השירות שלהם מספר פעמים אך למעשה אין להם מה לעשות. אולי ישתפר בעתיד. ממה שהבנתי הם משתמשים בתדרים 850 ו 2100 (umts, דור 3g). למרות שהמכשיר שלי (sony x10 mini) תומך בתדרים האלו הקליטה בתוך מבנים בעיתית.
- לא תומכים בשירותי תוכן בכלל. הייתי מנוי לשירות שמאפשר להעביר אימיילים מסוימים ל sms. ברגע שעברתי לרמי לוי השירות נכשל. דיברתי איתם והם אמרו שהסיבה זה אי התמיכה שלהם בשירותי תוכן.
- זמן תגובה של שירות לקוחות ארוך. לא נותנים אפשרות שיחזרו אליך. לא מציינים כמה זמן אתה צפוי לחכות.
- אין אפשרות לבטל סיסמא לתא הקולי, זה די מעצבן. אצל הספק הקודם שלי (אורנג') לא היה צורך בסיסמא אם התקשרת לתא הקולי מהמספר שהיה משויך לתא הקולי.
- כרגע אין אפשרות לראות מצב חשבון באינטרנט אבל זה יהיה בקרוב
לסיכום:
הבעיה העיקרית היא הקליטה בתוך מבנים
אלון
רמי לוי מוכרים בזול אך תודעת השירות שלהם היא נמוכה מאוד.
קניתי סים לצורך גלישה וחבילת גלישה לצורך גלישה צריך לצלצל למספר דרך טלפון תומך בכדי לפעיל את השירות. בקיצור לא הצלחתי להפעיל ושירות לקוחות אמר לי שזו בעיה שלי ושאקרא מה כתוב באתר ואני נשארתי עם סים עליו שילמתי 50 ₪ וחבילת גלישה של 60 ₪ - ולא יכולתי להפעיל וגם שירות לקוחות חזר ואמר שהבעיה שלי.. יחס בעייתי ביותר בזשול אך גם שווה בזל.. הזול הוא ביוקר אצל רמי לוי
קניתי סים לצורך גלישה וחבילת גלישה לצורך גלישה צריך לצלצל למספר דרך טלפון תומך בכדי לפעיל את השירות. בקיצור לא הצלחתי להפעיל ושירות לקוחות אמר לי שזו בעיה שלי ושאקרא מה כתוב באתר ואני נשארתי עם סים עליו שילמתי 50 ₪ וחבילת גלישה של 60 ₪ - ולא יכולתי להפעיל וגם שירות לקוחות חזר ואמר שהבעיה שלי.. יחס בעייתי ביותר בזשול אך גם שווה בזל.. הזול הוא ביוקר אצל רמי לוי
דוד
שלום
החלפתי 4 מכשירים מרשת סלקום לרמי לוי בגלל החבילה הטובה שהציעו.
קבלתי את כרטיסי הסים בזמן קצר.
הפעלתי 3 כרטיסים - מהם 2 לא עובדים במכשיר שלהם ולשלישי אין אינטרנט.
ניסיתי להתקשר - ואמרו שאני 46 בתור, כעבור מספר שעות צלצלו פעמיים ונתקו מייד.
ניסיתי באתר בצ'את וגם כאן אין תשובה
כרגע הטלפונים לא עובדים ועוגמת הנפש גדולה,
החלפתי 4 מכשירים מרשת סלקום לרמי לוי בגלל החבילה הטובה שהציעו.
קבלתי את כרטיסי הסים בזמן קצר.
הפעלתי 3 כרטיסים - מהם 2 לא עובדים במכשיר שלהם ולשלישי אין אינטרנט.
ניסיתי להתקשר - ואמרו שאני 46 בתור, כעבור מספר שעות צלצלו פעמיים ונתקו מייד.
ניסיתי באתר בצ'את וגם כאן אין תשובה
כרגע הטלפונים לא עובדים ועוגמת הנפש גדולה,
אלי כהן
השרות הכי גרוע שנתקלתי בו שנים. נציגים טלפונים תמתין מעל שעה על הקו כדי שיענו. שמשאירים טלפון לחזרה יוזרים אחרי 4 שעות. פניות בכתב לא נענות. שמגיעים לסניף הנציגים מערימים קשיים. לברוח מהם כמו מאש.
אורי
רמי לוי גרוע בשירות! ראי הוזהרת
שושנה
באותו הנושא: