5 תשובות
זה לא משהו מוחלט.. כל אחד ומה שנוח לו. יש כאלה ששמים לפני ויש כאלה ששמים אחרי.
מה שבאלך, אני בעיקרון שמה קודם כל מייקאפ
ממש לא תגובה ראשונה.
קודם מייקאפ ואז קונסילר.
מייקאפ זה דבר ראשון כמתאפרים ואז שמים את הקונסילר ואת כל הדברים האלה.
קודם מייקאפ ואז קונסילר.
מייקאפ זה דבר ראשון כמתאפרים ואז שמים את הקונסילר ואת כל הדברים האלה.
זה לא משנה, מה שנוח לך.
קונסילר. הקונסילר מוחק את המייקאפ
באותו הנושא: